Over Makro

MAKRO specialiseert zich voor het grote publiek in
  1. Good Food - het betere eten
  2. Party - alles voor een geslaagd feest
  3. Home - alles om een huis aan te kleden tot een gezellige thuis, inclusief het bouw- en tuinassortiment dat voor de vakmannen beschikbaar is in de workcenters/drive-ins.

Het assortiment is een combinatie van gereputeerde merkproducten en scherp geprijsde en kwalitatief hoogstaande eigen merken. MAKRO opende zijn eerste Belgische winkel in 1970 te Deurne. Er zijn vandaag 6 MAKRO-winkels in België alsook een online shop via www.MakroShop.be.

Sinds 2003 zijn er ook METRO-winkels in België. De toegang tot de METRO-winkels is exclusief voorbehouden voor horeca-professionals. Met de recente opening van een tweede winkel in Antwerpen komt het totaal aantal METRO-winkels in België op 10.

Onze organisatie maakt deel uit van METRO GROUP Wholesale & Food Specialist Company. De groep is aanwezig in 25 landen, met meer dan 750 winkelpunten en 100.000 medewerkers.

Makro
Metro
Metro Group
World