Snel wegwijs bij makro

Een antwoord op de 5 meest gestelde vragen.

Hoe vraag ik een makro-kaart aan?

 Een makro-kaart kan je meteen in de winkel laten aanmaken om zo onmiddellijk je aankopen doen. Je kan ze ook makkelijk online aanvragen. Nadat je de nodige gegevens ingebracht hebt, ontvang je een klantennummer en kan je meteen al online shoppen. De folders die nu geldig zijn, vind je ook op de website, je kan dus rustig je keuze maken en je aankoop doen. De kaart zelf wordt je enkele dagen later met de post bezorgd. 

 

Meer info

Wat zijn de openingsuren van de winkels?

Onze winkels zijn open van maandag tot zaterdag van 7.15 u tot 20 u, op vrijdag tot 21 u (Alleur en Lodelinsart tot 20 u). 

Meer info

Hoe wijzig ik mijn gegevens in MyMakro?

Heel eenvoudig, via je MyMakro-account kan je makkelijk je gegevens aanpassen waar nodig. Klik onderaan om te zien hoe je dat doet. Heb je geen account of heb je een professionele kaart dan kan je contact opnemen met onze klantenservice . 

Meer info

Hoe kan ik betalen in de winkel?

Bij makro kan je aankopen cash betalen of gebruik maken van betaalkaarten, kredietkaarten (waaronder de makro Mastercard), ecocheques, elektronische maaltijdcheques, geschenkcheques, makro-cadeaubonnen en je eventuele tegoed van MyMakro. Heb je nog specifieke vragen klik dan hieronder  of kijk even onder de rubriek FAQ. 

Meer info

Hoe krijg ik een factuur op BTW met een makro-kaart?

Heb je een professionele makro-kaart met btw-nummer van je zaak, dan is de factuur die je aan de kassa krijgt meteen een officieel geldige factuur. Je kan je kaart met btw-nummer ook online registreren via MyMakro. Bij het afrekenen volstaat het dan om in te loggen op je account om je factuur automatisch te laten aanmaken. Klik hieronder  en ontdek hoe makkelijk dat is.

Meer info